Kő-körök, körárkok

Misztikus körök a világban

Körárok Ősidő fogadása

28feeb3a-166c-4f27-aad8-d2bda885e196.jpeg


Több mint tizenhárom éve lettem vigyázója, megnyitója egy Körároknak. Csak annyit tudtam, hogy a bennem szunnyadó sárkány erő kel életre és ezzel kapcsolatos a teendőm. De nem értettem. Kerestem, olvastam róluk rengeteget. De nagyon alacsony szintűnek gondoltam mindezeket. Aztán Pásztor Emília és P. Barna Judit tanulmányai, elkezdték nyitogatni bennem a Lényeget. Láttam archaeoasztronómiai tanulmányokat, modellezéseket is. 

d80c3541-8e43-4cea-b585-569dfac4f00c.jpeg
Közben haladtam a Sárkányságom útján is. A legalacsonyabb rezgésszintű világuktól haladtam egyre magasabb rezgések felé. Bejött a terembe a kvantum-mező, kvantum mechanika és erő úttörőinek felfedezése. Közben alakváltó lettem. Éreztem, hogy okkal van minden. A perifériára kerültem, így több időm lett csak ezzel foglalkozni. Egyedüllétemben őrült tempóban nyitottam meg a kapukat magamban. Olvastam keveset a hullám-genetikáról is. Öngyógyításom rendkívül jól működik. Aztán láttam egy A.I. által felmondott felvétel elején, ahogy a kvantum hullámokról van szó. És kis sárkányokként rajzolták le. Éppen úgy, ahogy én is látom ezt a sárkányerőt. Ahogy képes vagyok húzni, összekötni, bekötni egy-egy helyre. 

756f0dc4-a3b5-402b-9d64-57ad04e13777.jpeg

1bb8c261-d4c6-4755-8530-bb9e585776af.jpeg

791b2177-d8f5-4f38-bcdf-4eaaaf83a790.jpeg
Aztán a mai napon végre olvasom az évek óta polcon porosodó könyvem, és ebben szóba kerül az Ősidő. BINGÓ!!!

Megvan, megfogtam! Végre! Világosság gyúlt bennem. A körárkok létrehozói még az ősidőben éltek. Az Élő, Eleven Fény lehozója volt a hely. A Sötét Ősmama, Őssárkány ereje hozta le, hullámban az Ősidőt. Azt a kvantum hullámot, amiben a test öregedése leáll, a betegek gyógyulnak. 
Az eddigi korlátolt, vallási, bezárt rendszernek vége van.

Mihály arkangyal a föld megfelelő pontjába szúrva legyőzte a sárkányerőt, és a megtépázott erőt uralma és irányítása alá kényszerítette.

bd1924bb-0616-4137-b565-c74f087865f5.jpeg
Szerencsére ennek az uralomnak vége. Vége a harcnak. A végtelen Sophia Bölcsessége jött el újra. 

efe03353-ca28-490e-9089-8fb632b3f2bb.jpeg
Amikor minden körépítményt megtalál az üzemeltetője és megnyitja, és a szellemi Őrzője megkapja az Új becsatolást, visszatér az Ősidő, az irányított, bezárt, mostani vallástani naptárrendszer ellenében. Fellép a Lélek szabad ideje, megszűnik a szolgaság, és mindenki felismeri a másikban Önmagát. Eljön az Aranykor. 

Én most teljes hévben, a Sötét Ősmama, lüktető fehér fényében ezt gondolom. 

©️Pagonyi Gabriella 2024 | 1 | 18

 f0ef0212-7ce1-4c52-8a76-9fae9e478de1.jpeg

Ajánlott könyvek: 

Csicsáky Jenő - Mu, az emberiség szülőföldje

Gönczi Tamás - A Fekete Madonna titkai

Szász Ilma - Az Élőfény árnyéka

Hildegardis Bingesis tanításai

Pistis Sophia

Emilia Pasztor, P. Barna Judit, Eszter Banffy - Non-invasive Investigations of a Late Neolithic Rondel at Gétye in Western Hungary

Emilia Pasztor - The orientation of <i>rondels</i> of the Neolithic Lengyel culture in Central Europe

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mystic-circles.blog.hu/api/trackback/id/tr8818306837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kő-körök, körárkok

Ősi kő-körök: őrzők, misztika, régészeti kutatások, ünnepek, neolítikum, film, zene.

Friss topikok

süti beállítások módosítása